17/2/09

Clasificación provisional do concurso: "Aula máis sostible"
(17/02/09)



AULA MÁIS SOSTIBLE

Posición
Curso
Puntos
13º ESO A
30
21º ESO A
27
32º ESO B26
42º ESO A
23
53º ESO B
22
64º ESO A
22
74º ESO B22
81º ESO B
21

6/2/09

Clasificación "Aula Máis Sostible"

Clasificación provisional do concurso: "Aula máis sostible" (A Data de 2/02)



AULA MÁIS SOSTIBLE
Posición
Curso
Puntos
1
1º ESO A
16
2
3º ESO A
16
3
2º ESO B14
4
3º ESO B
12
5
2º ESO A12
6
4º ESO A
12
7
1º ESO B11
8
4º ESO B
10

3/2/09

Concurso Aula Máis Sostible

A sostinibilidade na aula é a forma de considerar a aula como un espazo para:
  • Fomentar a convivencia.
  • Aforrar enerxía.
  • Dispoñer os residuos para que poidan ser reciclados.
  • Respectar o mobiliario.
  • Fomentar a orde e a limpeza.
  • Fomentar as iniciativas e a creatividade dos alumnos.
O concurso "Aula máis sostible" está pensado para que os alumnos acaden uns hábitos máis sostibles no seu quefacer diario; para esto establecéronse unha serie de tarefas e normas que cada grupo, en conxunto, debe cumplir durante o tempo que dure o concurso (do 1 de decembro ó 16 de maio).
Periódicamente realizarase un seguimento dos grupos no que, en función dos obxectivos cumplidos, acumularán unha certa cantidade de puntos. O grupo que acade un maior número de puntos ó finalizar o concurso será premiado cunha excursión a un lugar de interese ambiental.

Alumnos ós que vai dirixido: 1º e 2º ciclo da ESO.

Bases do concurso:
  1. Os alumnos terán que elaborar e colocar na aula un mural cun lema que promova o desenvolvemento sostible.
  2. A valoración do xurado será feita tendo en conta:
  • Luces apagadas.
  • Colectores en bo estado.
  • Cada residuo no seu colector.
  • As ventás pechadas os días que se encende a calefacción.
  • Limpeza das mesas e cadeiras.
  • O ruido ambiental da aula.
  • Colector para recoller o papel usado por unha carilla e que poida ser reutilizado.
  • O respecto entre as persoas.
  • Calquera outra iniciativa dos alumnos en busca da sostibilidade.
  • A calidade, creatividade e contidos do mural.
Periódicamente, e sen previo aviso se revisará o estado das aulas e publicaranse os resultados.

Concurso de Mascotas, Lemas e Poemas

O "Concurso de deseño de Mascotas, Lemas e Poemas", enmarcado nas actividades que se propoñen dende o programa Axenda 21 escolar de Galicia, xorde co obxectivo de elaborar o calendario do ano 2009 da Axenda 21 escolar de Galicia a partires do material presentado polos alumnos (que debía transmitir unha mensaxe en prol da sostibilidade).


Bases do concurso


No noso instituto houbo varios alumnos que se animaron a participar neste concurso nas diferentes categorías; o froito do seu traballo é o seguinte:

  • Lemas e poemas:

  • Mascotas